Liefste Ree, …

Open brief aan de Ree-gemeenschap:

Je bent een prachtig dier, echt we genieten ervan om je ’s morgens of bij valavond te zien kuieren in de grote wei achter ons huis. Je vind het blijkbaar prettig om aan al het lekkers wat je ziet en ruikt te knabbelen. En ik geef je groot gelijk dat je een wandelend buffet van bio-ecologische topkwaliteit niet aan je voorbij laat gaan.

Maar…

Ook wij houden van deze lekkere groentjes… en zeker die uit ons eigen moestuintje. Helaas is er maar eten genoeg voor ons twee; en daarmee bedoel ik niet wij (jij en ik) maar mijn lief vrouwtje en ik. Ik kan dus jammer genoeg niet veel met je delen. Sorry.

We zullen afspreken dat ik je bij tijd en stond (als het kan) wat lekkers zal achter laten. De resterende erwten die neem ik mee; leer aub ook eens delen. En als je wortelen uit de grond trekt, eet ze dan op want dit ruikt eerder naar verspilling. Reken er echter niet te veel op dat ik je iets ga nalaten, dus ga zeker ook eens elders kijken (ook niet bij Marcel en Nicole liefst).

20170612_213027

Tot slot; lieve ree – ik weet dat je bent wat je bent – je hebt vier hoeven… maar let aub wel op waar je ze neer zet!

20170608_191534

Groetjes.

PS: In bijlage bewijsmateriaal voor een eventuele vervolgingsprocedure.

PS2: Wij hebben ook drastische maatregelen moeten nemen; gelieve hiervan akte te nemen.

Geef een reactie

